Nastavak 25

21.06.2017.

(78) Kako dobiti oproštenje?

Sada, nadam se, neki od vas misle: “To je prava stvar!
Zasigurno je predivno imati oproštene grijehe! Ali kako doći
do toga?
Njedne novine ne izvješćuju o tome, ni jedan suvremeni roman
ne donosi nešto o toj temi, pa ni u filmovima još ne vidjeh da
bi se govorilo o tome. Kako doći do toga?”
Da, zaista, kako doći do toga? Tu ni jedan drugome ne možemo
biti od velike pomoći. Najbolje da još danas potražite neko
tiho mjesto i zazovete Isusa. On je uskrsnuo i danas je živ! U
Bibliji su oni koji su postali vjernicima opisani ovim riječima:
“...svi koji su zazvali Isusovo ime”. Učinite i vi to: pozovite
Isusa!
Je li vam poznat izraz ‘nazvati’? Naziva se telefonom. A jeste li
znali da vi imate izravnu vezu s Isusom?! Ta je veza već dugo
mrtva! Imate izravnu vezu s Isusom, a možda je još nikada
niste koristili! To je žalosno! Pozovite ga sada! Ne trebate
dugo birati broj. Recite samo: “Gospodine Isuse!” – i on je
već na liniji. On je već tu! To je ono što nazivamo molitvom!
A što reći? Jednostavno mu recite sve što vam je na srcu! Recite
mu: “Gospodine Isuse! U grešnim sam odnosima s jednim
muškarcem. Ne mogu se sama osloboditi grijeha u kojem
živim. Ne mogu više živjeti u grijehu, pomozi mi, molim te!”
– “Gospodine Isuse! Teško mije preživjeti mjesec s plaćom
koju zaradim na ovom radnom mjestu. Ne znam kako drugi
uopće mogu preživjeti. Ne mogu više izdržati tu neizvjesnost.
Molim te, pomozi mi!” – “Gospodine Isuse! Nevjeran sam
ženi. Ne mogu se popraviti. Gospodine Isuse, pomozi mi!”
Razumijete li to? Na toj liniji Isusu možete povjeriti ono što
ne možete ni jednom čovjeku. On vas sluša. Olakšajte se! To
je pravo oslobođenje. Recite mu sve svoje grijehe.
Upitajte ga: “Gospodine Isuse, onaj župnik Busch reče da
tvoja krv čisti od svih nečistoća. Je li to istina?” Recite mu to.
Nazovite ga još danas. Počnite razgovarati s Isusom putem
linije koja se tako dugo nije upotrebljavala. Ostanite stalno na
vezi! Vi možete razgovarati s njime. Pridružite se ljudima koji
su “zazvali ime Isusovo”!
“Da”, reći ćete, “sve ću mu reći, ali neću čuti ni riječi od njega!”
– Mogu vam reći da se varate! Pazite, sada ću vam reći na kojoj
liniji trebate govoriti s njim. Nabavite Novi zavjet i čitajte
ga. Kasnije čitajte Stari zavjet. Ali nemojte s njime započeti,
pretežak je za početak. Počnite s Novim zavjetom, s Ivanovim
evanđeljem. Tada čitajte Lukino evanđelje. Čitajte evanđelja
kao što čitate novinska izvješća. Tada ćete shvatiti: “Pa to on
govori!” Po tome se Biblija razlikuje od ostalih knjiga, po tome
što nam putem te linije govori živi Gospodin!
Jedan mi je čovjek rekao: “Kada želim čuti Boga, odem u
šumu.” Ja mu na to odgovorih: “To je glupost! Kad ja idem
u šumu tada slušam šum lišća, cvrkut ptica i žubor potoka.
To je prekrasno. Ali mi šuma ne može reći jesu li moji grijesi
oprošteni, kako zadobiti čisto srce i jesam li u Božjoj milosti.
To mi Bog može reći jedino kroz Bibliju.”
Odvojite barem petnaest minuta na dan za Isusa. Tada ga
zazovite i sve mu recite: “Gospodine, danas imam toliko toga
važnog obaviti. Sam to ne mogu privesti kraju.” Shvaćate li?
Recite mu baš sve! Tada otvorite Novi zavjet i pročitajte pola
poglavlja. “Gospodine Isuse! Sada ti govori!” Odjednom će
vam Bog poslati svoju riječ. Reći ćete sami sebi:
"Pa to je za mene!”
Podcrtajte to. Najbolje da sa strane napišete i datum.
Jedanput sam, još kao mladić, posjetio jednu veliku obitelj.
Na glasoviru u salonu stajala je Biblija. Uzeo sam je u ruke i
listao. Mnogi su reci bili označeni crvenom i zelenom bojom,
a pokraj njih ispisani datumi. Tada upitah: “Kome pripada ova
Biblija?” – “Našoj Emi”, rekoše mi ukućani. Pogledah Emu – i
oženih se njome! Takvu sam djevojku htio za ženu! Djevojku
koja je prihvatila da Isus govori s nama putem te linije i nikako
drukčije.
Pozli mi kad vidim kako se danas mnogi svađaju oko Biblije.
Kažu: “I Bibliju su napisali samo ljudi” i još kojekakve gluposti.
Već mi je to dosadno slušati.
U Prvom svjetskom ratu neko sam vrijeme bio telefonist.
Tada još nismo imali bežičnu vezu, već male uređaje povezane
žicom. Jednoga dana morao sam do promatračnice na nekom
brdu. Ondje još nije bilo nikakva zaklona pa sam legao na tlo
dok sam spajao žice. Tada je preko brda naišao lakše ranjeni
vojnik. Viknuh mu: “Čovječe, lezi! Otkrili su nas! Uskoro će
zapucati!” On se bacio na tlo, dopuzao do mene i rekao mi:
“Lakše sam ranjen; sada ću kući na oporavak... hej, pa ti imaš
stari aparat!” – “Da”, promrmljah, “stari model.” – “I kontakti
su mu oštećeni!” – “Da”, potvrdih, “i kontakti su mu oštećeni.”
– “Gle, pa tu mu nedostaje jedan dio!” reče on, a u meni zakipi.
– “Začepi! Nemam vremena slušati tvoje kritiziranje! Moram
uspostaviti vezu!”
Isto je i s Biblijom. Ja želim slušati Isusov glas, a onda dođu
neki i govore: “I Bibliju su napisali samo ljudi!” Na to mogu
odgovoriti jedino: “Umuknite! U njoj ja slušam Isusov glas!”
Ne dajte da od vas prave budale! Isus nam govori putem te
linije! Tražite društvo takvih koji žele ići istim putem!
Razgovarajući s ljudima velim im sve to, a oni uvijek reagiraju
riječima: “Ah, to je za stare bakice. U crkvama su sami starci.”
Zato se radujem što sam u posljednjih trideset godina, tijekom
kojih sam bio dušobrižnik za mladež, upoznao mnoge mlade
koji vam mogu potvrditi sve ovo što sam vam ispričao: da
postoji oproštenje grijeha, da je moguće razgovarati s Isusom
i da on odgovara.
Potražite zajedništvo s takvima koji su također imali doživljaje
s Isusom. Lako je pronaći ljude koji zajedno s Isusom žele ići
putom koji vodi u nebo.
I sada Isus stoji pred vama i govori vam: “Dođite k meni
svi koji ste umorni i opterećeni jer vas grijesi i prijestupi
neprestano pritišću. Ja ću vam dati odmor! Ja vam mogu
podariti oproštenje grijeha!”

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.