Međugorje u pjesmi i ljubavi - 9

19.10.2014.

9 - Škola ljubavi

Život ima smisla samo ako je usmjeren,
na putu koji vodi konačnom cilju života.
Bog je praizvor i cilj našeg života, zato
smisao nalazimo ako svakog dana
ponovo polazimo od svoga počela
i svom se počelu uvijek vraćamo.
Svakog dana oslškujemo naloge,
i pitamo se koji nalog danas imam.
Kada slušamo Božju riječ, i primamo
njegovo poslanje, naše djelovanje
puno je ljubavi, smisla i blagoslova.

Danas su mnogi gluhi na riječ,
stoga nijemi, jer nemaju što reći.
Odatle toliki nesporazumi, odbačeni.
Ako slušamo i primamo Božju riječ,
sve zadatke On će sa nama ostvariti,
jer Bog govori, i govoreći stvara.
Božja riječ poslana na zemlju ne vraća
se dok ne donese očekivani plod.
Riječ ima svoje zakone, put i svrhu.
Riječ se po ljubavi želi utjeloviti u nama
i učiniti nas pripravnim za nove riječi.
Riječ navješćuju oni koji se otvore,
oni u kojima se riječ utjelovila.

Marija, kao majka govori jer ljubi svoje.
Ona upućuje poruke s ljubavlju svima, a,
govor izrečen s ljubavlju stvara odgovor.
Oni koji su oživljeni riječju, riječ proživljavaju,
i tako postaju slični onom od koga riječ primaju.
Marija je zato Božji govor ljubavi nama,
u njoj je riječ tijelom postala u stvarnosti,
i tako postala najljepša riječ Božja nama.
Ona je poziv nama na nova vremena,
poziv da sa izabranom prihvatimo izabranje,
poziv da s majkom živih i života prihvatimo život,
jer smo i mi na njezinom putu govora ljubavi,
na putu Božjeg govora, novog neba i nove zemlje...

"Ako me tko ljubi, držat će moju riječ,
i moj će ga Otac ljubiti; k njemu
će mo doći i kod njega se nastaniti.
Tko mene ne ljubi, ne drži mojih riječi.
Riječ koju slušate nije moja, već od Oca
koji me posla - ovo sam vam govorio
boraveći s vama. A Branitelj, Duh Sveti,
kojega će Otac poslati zbog mene,
naučit će vas sve i sjetiti vas svega
što vam rekoh" (Iv. 23-26)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.