Otac nam govori – 10

17.04.2014.

Nastavak - X

"Pitat ćete Me kako da dođete do Mene?
Dođite stazom ufanja, zovite Me svojim Ocem,
ljubite Me po duhu i istini i to će biti dovoljno da ta
okrjepljujuća i moćna Voda dođe do vas i napoji vas.
Ali ako želite da vam ona doista pruži sve što vam treba
da Me spoznate i uzljubite te ako se osjećate hladnima
i ravnodušnima, jednostavno me zazovite dragim imenom
Oče, i Ja ću doći k vama.
Moj izvor dat će vam ljubav, ufanje i sve što vam treba
da vas vaš Otac i Stvoritelj uvijek ljubi. Kako najviše od
svega želim da Me svi vi upoznate, da bi ste svi već ovdje
na zemlji mogli uživati u Mojoj Ljubavi i dobroti, budite
apostoli svima koji Me ne poznaju, a Ja ću blagosloviti vaš
trud i pripremiti vam veliku slavu sa Mnom u vječnosti.

Ja sam ocean Milosrđa. Djeco moja, evo vam još jednog
dokaza Moje očinske Ljubavi prema svima vama, bez
izuzetaka, bez obzira na vaše godine, društveni položaj, ili
zemlju u kojoj živite. Nisu isključena ni različita društva,
sekte vjernici, nevjernici, ravnodušni, jer svojom ljubavlju
obavijam sva razumna bića, cijelo čovječanstvo.
Evo vam dokaza:
ja sam ocean Milosrđa. Dao sam vam da upoznate Vrelo
koje teče iz Mojih Grudi da vas napoji, te sada, kako bi
ste se uvjerili koliko sam dobar prema vama, pokazujem
vam ocean svojeg jedinstvenog Milosrđa u koji možete
uroniti zatvorenih očiju. Zašto? Zato da duše ogorčene od
grijeha, uranjajući u taj ocean, izgube gorčinu u toj kupki
milosrđa. Izronit će bolje, sretne što su naučile biti dobre
i pune ljubavi. Ako zbog neznanja ili slabosti ponovo
upadnete u gorčinu grijeha, Ja sam i dalje ocean Milosrđa,
spreman primiti tu gorku kap i promjeniti ju u ljubav,
dobrotu, i učiniti vas svetima poput Mene, vašeg Oca.
Želite li, djeco Moja, provesti miran i radostan život
ovdje na Zemlji? Dođite i bacite se u taj duboki ocean
i ostanite u njemu zauvijek.
Dok živite i radite u svome svakodnevnom životu,
taj isti život bit će posvećen ljubavlju."

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.